برای شرکت در آزمون تافل نیاز دارید دانسته های لغات شما از یک حد متوسطی بالاتر باشه. رسیدن به این حد و بالاتر از اون به دو طریق امکان پذیر هست.

↓پرداخت و دانلود

یا باید از دوره ی کودکی مرتب در کلاس های زبان انگلیسی ثبت نام و شرکت کرده باشید یا این که نه! پس در این صورت حتما باید به یک یا چند منبع درست و درمون! (یعنی همون جامع و هدفمند)، دسترسی داشته باشید که شما رو در این فرصت کوتاهی که دارید، درست هدایت کنند و از سردرگمی تون جلوگیری کنند، تا به نتیجه ی مناسبی برسید. اگر جزء دسته ی دوم هستید، یعنی می خواهید از بین خیل عظیم منابع، بالاخره یک یا چند منبع رو برای گسترش تضمینی لغاتتون به درستی انتخاب کنید، ولی اطلاعات و تخصص کافی رو برای این منظور ندارید، شما مخاطب اصلی این پست هستید.

سعی کردیم در این پست، منابع مختصر و مفیدی رو به همین این منظور ارائه کنیم. برای این کار از پیشنهاد اساتید مجرب در این حوزه و کارشناس ارشد زبان سایت و همینطور افرادی که نمره های بسیار عالی در آزمون تافل کسب کردند (آزمون تافل مجموعا 120 نمره و شامل 4 مهارت اصلی Listening، Writing، Reading و Speaking هست که هر کدوم 30 نمره داره و در اینجا قبلا مفصل در موردش صحبت شده) استفاده کردیم.

اگر زمان کافی برای مطالعه ی همه این منابع قرارداده شده در بسته ی Vocabulary رو نداشتید، کار رو از این هم ساده تر کردیم. مهمترین هاشون رو با علامت + مشخص کردیم که تقریبا همون ها هم کفایت میکنه و نیازی به خوندن بقیه ی فایل ها پیدا نمی کنید. ولی اگر زمان دارید برای تکمیل و عمق بخشیدن به دانش لغاتتون، یک یا چند منبع رو هم از بین این منابع انتخاب کنید و به طور موازی با فایل های علامت + دار پیش ببرید.

برای رسوندن دانش لغاتتون به سطح موردنیاز، طبق نظر اساتید، باید حدددداقل روزی 20 لغت رو خوب و عمیق و کاربردی یاد بگیرید. یعنی هم خود لغت رو با synonym ش و متضادش و هم کاربردهای مختلفش رو در جمله بفهمید و هم یاد بگیرید که با چه حروف اضافه ای، چه کاربردی پیدا می کنند. گاهی یک لغت با چند حرف اضافه می تونه به کار بره که به معناهای متفاوتی می انجامه. برای فهمیدن این نکته های اخیر هم پیشنهاد ما بدون تردید دیکشنری لانگمن هست که دیکشنری بی رقیب و کاااملی هست و تمام جنبه هایی که عرض کردم رو در کنار مطالعه ی منابع این بسته، پوشش میده.

امیدواریم از این بسته ی آموزشی تمام استفاده رو ببرید و در آزمون تافل با کمتر لغتی روبرو بشید که معنیش رو ندونید و یا ندونستن معنیش خللی در فهم و درک مطلبتون وارد کنه.

 

توضیحات تکمیلی در مورد این محصول:

تمامی فایل های ضمیمه شده به صورت pdf و با کیفیت مطلوب هستند.

↓پرداخت و دانلود