بخش شنیداری آزمون MSRT از 30 سؤال تشکیل شده است. 10 سؤال مکالمه کوتاه (short conversations) و 20 سؤال مکالمه بلند (Longer conversations).

↓پرداخت و دانلود

منبع سؤالات کوتاه تقریباً برای تمامی شرکت کنندگان مشخص می باشد که از کتاب های کیت و لانگمن مطرح میشود. اما مشکلی همیشگی که برای شرکت کنندگان آزمون MSRT وجود دارد مشخص نبودن و در دسترس نبودن منبع بخش مکالمات بلند میباشد لذا داوطلبان مجبور به انتخاب شانسی پاسخ  برای این 20 سؤال مکالمه بلند میشوند و عملاً شانس خود را برای قبولی در این آزمون کاهش می دهند. همکاران ما با زحمات فراوان سرانجام موفق به تهیه منبع سؤالات مکالمات بلند آزمون MSRT شدند تا شما شرکت کنندگان با خیالی آسوده گام به این آزمون سرنوشت ساز بگذارید.

منبع حاضر شامل 28 نمونه مکالمه بلند همراه با پاسخ می باشد. 10 سؤال از مکالمات بلند آزمون 8 مرداد 94 و 16 سؤال از مکالمات بلند آزمون 13 شهریور 94 از این منبع طرح شده است. لذا انتظار می رود در آزمون های آینده از این منبع سؤال مطرح شود. این منبع شامل متن سؤالات و پاسخ های آن می باشد که شما با مطالعه و بخاطر سپردن آنها قادر خواهید بود در بخش مکالمات شنیداری بلند موفق عمل کنید.

 ↓پرداخت و دانلود