در این پست قصد داریم چند منبع کاربردی که بدون دردسر فرد رو کمک میکنه تا با چند و چون نگارش در آزمون تافل آشنا بشه، خدمتتون ارائه کنیم.

↓پرداخت و دانلود

شاید بدونید که تا چندسال پیش بخش Writing نمره ش به صورت مجزا از بقیه ی بخش ها اعلام می شد و در کل خیلی اهمیت نداشت. ولی در سال های اخیر درست مانند سه بخش دیگر آزمون، یک بخش پررنگ و با اهمیت هست و دقیقا یک چهارم نمره ی آزمون یعنی 30 نمره رو به خودش اختصاص میده.

ببینید برای ما فارسی زبان ها و درکل غیر native ها همیشه نگارش انگلیسی یک مشکل اساسی تر بوده و هست. حالا بگذریم از بساطی که تو دوره ی مدرسه سر نوشتن انشا داشتیم یا دردسرهایی که موقع ارائه ی گزارش کارها و غیره به حتی زبان فارسی کشیدیم. خلاصه نگارش انگلیسی مسئله ای هست که هیچکس نمیتونه بگه در اون خالی از اشکاله. حتی افراد انگلیسی زبان. چون نگارش، اصولی داره. و مهمتر از اون، نگارش، در آزمون تافل و چیزهایی که به طور خاص این آزمون از فرد انتظار داره و اصول مخصوص خودش رو داره. می شه گفت اگر فرد دانش نگارشی خوبی داشته باشه ولی سبک انتظارات طراحان آزمون تافل رو ندونه، به نتیجه ای که لیاقتش رو داره نمیرسه.

تلاش کردیم در این مجموعه، درست ترین منابع رو قرار بدیم که برای اکثر افراد قابل استفاده باشه. خصوصا کسانی که میخوان با رفع ایرادهاشون، به سطح بالاتر از حد متوسط در Writing برسن.

باز هم مثل همیشه، برای افرادی که زمان زیادی ندارند و میخوان با مرور و بررسی چند منبع خوب، نتیجه ی مطلوبی به دست بیارن، مهمترین فایل ها رو که خوندنشون ضروری هست، با علامت + مشخص کردیم.

امیدواریم که این مجموعه براتون قابل استفاده باشه.

 

توضیحات تکمیلی:

تمامی فایل ها به فرمت pdf و دارای کیفیت مطلوب هستند.

↓پرداخت و دانلود