این بسته شامل جامع‏ترین و کامل‏ترین منابع آزمون MSRT می باشد:

↓پرداخت و دانلود

شامل:

1- منابع واقعی بخش ریدینگ آزمونMSRT

1- منبع شماره 1 (شامل 70 متن ریدینگ)

2- منبع شماره 2 (شامل 130 متن ریدینگ)

3- منبع شماره 3 (شامل 22 متن ریدینگ)

4- Sociology کتاب جامعه شناسی به زبان اصلی (منبع 3 دوره اسفند 93، اردیبهشت و خرداد 94)

2- منابع بخش گرامر

1- 60 اسکیل (مهارت) بخش گرامر کتاب لانگمن قرمز به زبان فارسی

یکی از مفیدترین و بهترین منابع برای بخش گرامر آزمون زبان MSRT نکات و 60 مهارت کتاب تافل لانگمن قرمز می باشد ولی از آن جهت که این کتاب به زبان اصلی بوده برای بسیاری از افراد درک این 60 اسکیل به راحتی صورت نمی گیرد و باعث دلسردی فرد از مطالعه این نکات می شود. کتاب حاضر این 60 مهارت را به زبان ساده فارسی و به همراه مثال های ذکر شده در کتاب اصلی لانگمن ارائه میکند که بدین صورت این کتاب را به یکی از بهترین و معتبرترین منابع آزمون MSRT تبدیل کرده است.

 

2- 100 مهارت گرامری مورد نیاز برای آزمون MSRT

3- منبع گرامر: نکات مهم گرامری

4- 11 نمونه سوال بخش گرامر

 

3- BARRON's Essential Words for the TOEFL به زبان فارسی

+

 منبع اصلی لیسنینگ (listening)  آزمونMSRT

بخش شنیداری آزمون MSRT از 30 سؤال تشکیل شده است. 10 سؤال مکالمه کوتاه (short conversations) و 20 سؤال مکالمه بلند (Longer conversations). منبع سؤالات کوتاه تقریباً برای تمامی شرکت کنندگان مشخص می باشد که از کتاب های کیت و لانگمن مطرح میشود. اما مشکلی همیشگی که برای شرکت کنندگان آزمون MSRT وجود دارد مشخص نبودن و در دسترس نبودن منبع بخش مکالمات بلند میباشد لذا داوطلبان مجبور به انتخاب شانسی پاسخ  برای این 20 سؤال مکالمه بلند میشوند و عملاً شانس خود را برای قبولی در این آزمون کاهش می دهند. همکاران ما با زحمات فراوان سرانجام موفق به تهیه منبع سؤالات مکالمات بلند آزمون MSRT شدند تا شما شرکت کنندگان با خیالی آسوده گام به این آزمون سرنوشت ساز بگذارید.

منبع حاضر شامل 28 نمونه مکالمه بلند همراه با پاسخ می باشد. 10 سؤال از مکالمات بلند آزمون 8 مرداد 94 و 16 سؤال از مکالمات بلند آزمون 13 شهریور 94 از این منبع طرح شده است. لذا انتظار می رود در آزمون های آینده از این منبع سؤال مطرح شود. این منبع شامل متن سؤالات و پاسخ های آن می باشد که شما با مطالعه و بخاطر سپردن آنها قادر خواهید بود در بخش مکالمات شنیداری بلند موفق عمل کنید.

 

 

ما تنها کسانی هستیم که سوالات بخش ریدینگ و لیسنینگ آزمون MSRT و پاسخ آن را می توانیم به شما ارائه دهیم تا شما هیچ گونه مشکلی در این بخش نداشته باشید.

 

در آزمون های گذشته بیش از 50 درصد سوالات ریدینگ از این مجموعه طرح شده است و این میزان در 3 آزمون گذشته (سال 94)  100 درصد بوده است.

***به عنوان مثال در آزمون 10 بهمن  و 8 اسفند 93 ، 2 متن ریدینگ از این مجموعه طرح شده بود.  در آزمون 4 اردیبهشت و همچنین 8 خرداد و 8 مرداد 94، هر 4 متن ریدینگ آزمون MSRT مربوط به این مجموعه بی نظیر بوده است. همچنین 3 متن از 4 متن ریدینگ 13 شهریور 94 از این منبع بود. لذا شما با اعتماد به ما و صرف وقت و هزینه اندک قبولی خود را در آزمون های آینده تضمین خواهید کرد***

***شما می توانید صحت موارد فوق را از دوستان شرکت کننده خود در آزمون های قبلی جویا شوید***

 

دانلود رایگان نمونه متن های طرح شده در آزمون های قبلی

 

 11- دانلود رایگان نمونه (2) متن 13 شهریور 94

 12- دانلود رایگان نمونه (3) متن 13 شهریور 94

↓پرداخت و دانلود