چرا برنامه نویسی اندروید؟

موبایل در دستان همه

موبایل امروزه به بخشی جدانشدنی از زندگی هرفردی تبدیل شده است. 

شما قادر خواهید بود برنامه های دلخواه اندروید خود را طراحی و به صورت فارسی عرضه نمایید.

 اکانت نامحدود

 

برنامه ساز اندروید اولین سیستم حرفه ای ساخت نرم افزارهای اندروید بدون نیاز به برنامه نویسی.این محصول برای اولین بار بصورت مجازی به عموم ارایه شده است.با خرید این نرم افزار براحتی و فقط با انتخاب عکس فایل پی دی اف ,متن, ویدیو ,لینک و...با چند کلیک برنامه خود را ساخته و با انتشار آن در مارکت ها کسب درآمد کنید.نرم افزارساز اندروید مجوز انتشار در گوگل مارکت اندروید را دارا میباشد

 

گروه برنامه نویسی اپ یت سالهاست که در زمینه برنامه نویسی ویندوز و اندروید فعالیت میکند و تا کنون توانسته تمام نیاز های مشتری های خود را در زمینه برنامه نویسی فراهم کند.

این گروه هم اکنون پس از ماه ها تلاش بی وقفه برای اولین بار موفق به ساخت برنامه ساز اندروید شده است و گامی بلند در ساخت راحت و آسان برنامه های اندرویدی برداشته است.

 

  • ویژگی و قابلیت های برنامه ساز اندروید

    پشتیبانی از تبدیل فایل های پی دی اف، عکس و صدا به برنامه اندرویدی / افزودن فهرست و نوار لمسی برای رفتن به صفحه مورد نظر / ترجمه نرم افزار شما به اکثر زبان های دنیا / قابلیت بالا و پایین بردن صفحات برای تنظیم مجله شما / قابلیت ایجاد کتاب صوتی و افزودن لینک به فایل پی دی اف / افزودن عکس، موزیک و متن به نرم افزار به صورت مستقیم / قابلیت زوم صفحه به همراه پخش موزیک پس ضمینه / افزودن کاور برای نرم افزار و ایجاد صفحه نویسنده، تماس و وبلاگ شما برای ارتباط مخاطبان با شما / انتخاب آیکن، نام، ورژن و ... برای برنامه / امکانات فوق العاده ای که بعد از کار کردن با برنامه ساز با آن ها آشنا می شوید.

 

 
 
 

موبایل در دستان همه

موبایل امروزه به بخشی جدانشدنی از زندگی هرفردی تبدیل شده است. با یک بررسی سطحی بین اطرافیان به این نتیجه میرسید که از 100 درصد افراد بیش از 95 درصد آنها همواره تلفن همراه را با خود دارند. اگر از منظر بازاریابی به این موضوع نگاه کنید، می توان گفت که بهترین فرصت برای ایجاد یک ارتباط بین شما و مخاطبان کسب و کارتان به وجود آمده است. تصور کنید که شما در هر ساعت از روز و در هر نقطه ای از شهر یا کشور بتوانید اطلاعات و اخبار و محصولات خود را با مخاطبان خاص و علاقمند در زمینه شغلیتان به اشتراک بگذارید.با استفاده از نرم افزار ابتکار اندروید شما میتوانید کسب و کار خود را در معرض نمایش هزاران نفر قرار دهید.

برای خرید برنامه ساز اندروید  اینجا کلیک کنید.