کتاب تکنیک های پیشرفته تبلیغ نویسی در وب به بازار آمد!

آیا می­ دانید علت موفقیت بسیاری از وب­سایت­ های ایرانی و خارجی در تکنیک ­های تبلیغ­ نویسی نهفته است؟!

 

کتاب "15 تکنیک فوق پیشرفته تبلیغ نویسی در وب" برگرفته از چندین اثر و سال­ها تست و تجربه بر روی تبلیغات اینترنتی در سایت­های ایرانی و خارجی است.

 

یکی از مهم­ترین مهارت­های کسب و کار اینترنتی، مهارت تبلیغ ­نویسی است و کسانی که سال­هاست از طریق فضای مجازی کسب درآمد می­ کنند، ارزش آن را کاملاً می­ دانند. کتاب "15 تکنیک فوق ­پیشرفته تبلیغ ­نویسی در وب" حاصل سال­ها تجربه افراد موفق در این حوزه و نیز مطالعات و گردآوری مطالب بسیاری است که حتی برای افرادی که در این حوزه فروش موفقی نیز دارند؛ بسیار ارزشمند بوده و دارای نکات جدید و ارزشمندی از مدل ­های کاری سایت­ های موفق خارجی است.

 

این کتاب در 53 صفحه تدوین شده و در تمامی موارد سعی شده با بهره ­گیری از متدهای نوین به روش­ های کاملاً اجرایی و تست شده تبدیل شود. اگر شما هم وب­سایت و یا وبلاگ دارید، اگر مشاور کسب­ و کار و بازاریابی چندین سایت را به عهده دارید و یا حتی اگر با تبلیغات ایمیلی قصد کسب درآمد دارید می­ توانید از این کتاب نهایت بهره را ببرید. بخشی از سرفصل­ های این کتاب به ترتیب زیر است:

 

درآمدی بر تبلیغ­ نویسی

صفحه محصول چیست؟

علت شکست اکثر کسب ­و کارهای ایرانی

مشخصه­ های یک متن تبلیغاتی خوب

نقش گرافیک در صفحه محصول چیست؟

استفاده از تکنولوژی Eye-tracker در تبلیغ­ نویسی

15 بخش اصلی یک تبلیغ در وب

نقاشی کردن با عنوان

پارامترهای یک عنوان تجاری و موفق

راه­ اندازی سیستم جمع ­آوری نظرات

توجیه قیمت (چطور قیمت­ گذاری کنیم که بیشترین تأثیر مثبت در فروش را داشته باشد؟!)

چگونه اعتمادسازی کنیم؟!

معنی اصلی گارانتی چیست و آیا در ایران ممکن است؟

مختصری در باب نکات تبلیغات ایمیلی

مختصری در باب نکات تبلیغات بنری

 

در این یکی دو سال اخیر افراد زیادی به فکر ایجاد کسب و کار اینترنتی افتاده­ اند و البته برای خیلی از آن ها فقط در حد همان فکر کردن بوده است و دنبال این کار نرفتند؛ اما درصدی از این افراد هم با دیدن موفقیت های سایت هایی همچون دیجی کالا، بامیلو، فینال و . . . به این عرصه وارد شدند و فکر می کردند که به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانند به آرزوها و رویاهاشون برسند و به قول معروف کلی پولدار شودند و افق های خیلی روشنی را برای خودشان متصور بودند.

پس از این بود که شروع کردند به راه اندازی سایت و قرار دادن محصول درآن. این کار یا با محصولات فیزیکی بود و یا محصولات دانلودی؛ اما بعد از مدتی مشاهده کردند که کار آن­طوری که مدنظرشان بود پیش نمی رود و به این سادگی ها هم که فکر می کردند، کار پیش نخواهد رفت. این دسته افراد یا اصلا فروش نداشتند و یا اینقدر فروششان پایین بود که تمام آمال و آرزوهایشان را خراب کرد.

در این مواقع بود که معمولا این صاحبان وب سایت ها فکر می کردند که ایراد از کسب و کار و کسادی بازار و تحریم بودن ایران و هزاران دلیل و توجیه دیگر است  اما شاید به این موضوع و چرایی این مساله فکر نمی کردند که در همین کسادی بازار خیلی از سایت های فروش اینترنتی، به خوبی درآمد کسب می کنند و مثل این افراد از زمین و زمان ناله و شکایت نمی کنند.

 

  اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که به دنبال درآمد خیلی خوب از اینترنت هستید و یا مدیر یک وب سایت فروشگاهی هستید حتما نیاز دارید که یک سری اصول روانشناسی در مورد خرید و فروش اینترنتی را یاد بگیرید و باید ابتدا خودتان در این زمینه تسلط کافی داشته باشید. باید بدانید که اصولا افراد بر چه اساسی خرید انجام می دهند و چه چیزی باعث می شود تا افراد به خرید از اینترنت اعتماد کنند و یا شما چطور می توانید آن ها را به خرید محصولات خودتان ترغیب کنید؟!

 

برای اینکه بتوانید فروش های سایت تان را افزایش دهید و درآمد میلیونی داشته باشید باید یک سری نکات را رعایت کنید و به نوعی از سایت های فروشگاهی موفق الگوبرداری کنید. سایت­هایی که کسب­ و کارشان نزدیک به شماست.

 

 

یکی از مهمترین و اثرگذارترین موارد  در افزایش فروش و درآمد در فضای مجازی؛ نحوه تبلیغ نویسی در مورد محصولات است و شاید به جرأت بتوان گفت تنها همین مورد می تواند درآمد شما را متحول کند. اگر بهترین محصول دنیا را هم داشته باشید چون مردم نمی توانند محصولات شما را نزدیک ببینند، بدون یک استراتژی مناسب در فروش موفق نمی شوید؛ اما می توانید با نوشتن یک متن تبلیغی مناسب برای محصولات خود، افراد را به خرید ترغیب کنید.

 

برایان تریسی نویسنده کتاب معروف "قورباغه را قورت بده" در یکی دیگر از کتاب هایش به نام "بهانه تراشی ممنوع"توضیح می دهد که اگر افراد سالانه 3 درصد از درآمد سالانه شان را صرف آموزش خود کنند (تخصص خودشان را در حوزه کاریشان بالا ببرند) می توانند به راحتی دو برابر درآمد داشته باشند. یک مقدار با خودتان فکر کنید و ببینید که چقدر هزینه های اضافی در سال دارید که بود و نبود این هزینه ها اتفاق خاصی را در زندگی تان ایجاد نمی کند پس بیایید از هزینه های اضافی کم کنید و طبق گفته بالا به آموزش خودتان بپردازید. شما هم می توانید با یاد گرفتن نحوه تبلیغ نویسی در وب کسب و کارتان را متحول کنید.