موضوع فارسی : روابط بین فرهنگی و ارزش های شخصی حرفه ای و اخلاق بازاریابی در میان دانشگاهیان
موضوع انگلیسی : The Relationships between Personal Cultural and Professional
Values and Marketing Ethics among the Academicians
تعداد صفحه : 9
فرمت فایل :pdf
سال انتشار : 2013
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
هدف اصلی از این پژوهش تعیین رابطه بین ارزش های فرهنگی و حرفه ای شخصی و است
دانشگاهیان اخلاق بازاریابی است. بازاریابی اخلاق است در مورد ارزیابی اخلاقی تصمیمات و اقدامات به عنوان درست یا غلط در
اساس اصول پذیرفته شده عادی رفتار در بازاریابی است. بررسی دانشگاهیان برای تعیین انجام شد
عوامل هستند که به اخلاق دانشگاهیان بازاریابی با استفاده از این ابعاد مربوط: جمع، اجتناب از عدم قطعیت،
فاصله قدرت و ارزش حرفه ای. اخلاق بازاریابی با استفاده از مقیاس هنجار ویتل بازاریابی ارزیابی شده است. از 150
پرسشنامه به دانشگاهیان در موسسات آموزش عالی در مالزی، 124 پاسخ دهندگان جمع آوری شد. داده ها
با استفاده از روش های مختلف از جمله آمار توصیفی، همبستگی و رگرسیون استفاده شد. نتایج نشان داد که
اجتناب از عدم قطعیت و ارزش حرفه ای عوامل موثر بر اخلاق بازاریابی دانشگاهیان بودند. از آنجا که در نتیجه
مطالعه نشان داد که اجتناب از عدم قطعیت و ارزش حرفه ای از عوامل اصلی موثر بر اخلاق بازاریابی است
دانشگاهیان، مدیریت موسسات آموزش بالا شاید به روش ها و راه های از کشت نگاه
حرفه ای در میان دانشگاهیان در جهت آنها را به داشتن یک اخلاق بازاریابی است.
کلمات کلیدی: فرهنگستان؛ اخلاق بازاریابی؛ تحصیلات؛ آموزش
9